Corona proof fluiten?!

Fox40 elektronische fluit

Hoewel inmiddels een tweede golf dreigt – hopen we dat we in augustus 2020 weer op kunnen starten met trainingen en oefenwedstrijden. Voor iedereen is het zoeken naar de meest ideale situatie.

Een veel voorkomend probleem op de verenigingen zijn de wedstrijdfluitjes. Veelal worden normale fluitjes op een wedstrijddag door meerdere personen gebruikt. Maar hoe kunnen we sportwedstrijden Corona-proof fluiten?!

De elektronische scheidsrechtersfluit van Fox40 is een hygiënische oplossing. De fluit is eenvoudig te bedienen door op een knop te drukken. Vervolgens zal er een fluitsignaal af gaan van ± 125 decibel. De elektronische fluit kan eenvoudig gebruikt worden door meerdere gebruikers – wat verspreiding van bacteriën voorkomt. Na de wedstrijd kan de fluit gedesinfecteerd worden met een doekje – en vervolgens kan de volgende scheidsrechter de fluit weer gebruiken.

Meerdere elektronische fluiten bestellen? Vraag vrijblijvend een offerte aan.

Scheidsrechters

Fox40 electronische fluit