Korfbal Challenge, win gratis kaarten!

Win kaarten voor de Korfbal Challenge!

De komende weken organiseert Pro-korfbal.nl diverse leuke winacties rondom de opening van de nieuwe webshop. We beginnen met twee vrijkaarten voor de finale van de Korfbal Challenge op 30 december 2015!
Bij 100 én 250 likes worden er beide kerentwee vrijkaarten verloot. Like ons snel op Facebook en maak kans!

Korfbal Challenge

De Korfbal Challenge is een bijzonder toernooi. Het is een springplank voor supertalenten, Mick Snel bijvoorbeeld kende er zijn grote doorbraak. Het is ook het toernooi waar jaarlijks geëxperimenteerd wordt met nieuwe regels. De schotklok, dekunststofkorf, bijna alle regelwijzigingen kennen hun vuurdoop bij de Challenge in het topsportcentrum Rotterdam.
Maar bovenal is het toernooi een aanvulling op het evenement waarbij voor elke doelgroep wat te doen is.
Programma
Het avondprogramma in Topsporthal 1 bestaat uit spektakel, sensatie en topkorfbal. Zes ploegen gaan op drie wedstrijddagen met elkaar de strijd aan. TOP/Quoratio, titelhouder, is één van de zes deelnemers, maar ook Korfbal League kampioen PKC/SWKGroep verschijnt tussen Kerst en Oud & Nieuw in Rotterdam.
Ronde Datum Tijd Wedstrijd
1 27 december 18.30u Young Golden Tulips – World Team