Korfbal rompertjes en slabbetjes

Opdruk rompertje Korfbal rookie

Pro-korfbal.nl heeft het assortiment uitgebreid met korfbal rompertjes en slabbetjes. Leuk om cadeau te doen aan kersverse korfbalouders! De artikelen zijn verkrijgbaar in vier verschillende ontwerpen en zijn gemaakt van Interlock, 100% gekamd katoen. Aan de onderzijde zitten drie drukkers om de romper te sluiten. De rompertjes zijn verkrijgbaar in de maten 56, 68, 80 en 92. De slabbetjes hebben dezelfde ontwerpen als de rompertjes.

I love Korfbal
De baby’s zullen al vroeg met het korfbalvirus aangestoken worden. Want jong geleerd, is oud gedaan!

Korfbal, Made in Holland
De ‘Made in Holland’ romper is een leuk cadeau voor de nieuwe korfbaltelgen! De opdruk kunt u met een knipoog natuurlijk op twee manieren interpreteren.

Korfbal Rookie
Een Rookie in de sport een jongere deelnemer of nieuwkomer. Dat klopt natuurlijk helemaal!

Korfbaltelg
Een mooie romper of slab voor onze nieuwe Korfbaltelgen!

Bestellen

De rompertjes en slabbetjes hebben in de maand februari 2016 een introductiekorting. Bekijk snel de aanbiedingspagina.

Grotere aantallen

U kunt de rompertjes en slabbetjes als vereniging ook inzetten als ledenwerving/ledenbehoud. U gaat de binding aan door kersverse ouders/verzorgers te verrassen met onze producten. Voor grotere aantallen zijn er interessante kortingen mogelijk. Vraag ons naar de mogelijkheden!