Ballen oplossing korfbalverenigingen

ballenkar voor korfballen

Is uw vereniging op zoek naar een handig systeem voor het opbergen van korfballen? Zwerven de korfballen bij uw vereniging ook door het hele materiaalhok? Zijn korfballen jaarlijks een flinke kostenpost op de jaarrekening van uw vereniging? Dan is de ‘Ballenkar’ de oplossing voor uw vereniging! En niet onbelangrijk, handig in gebruik en zeer betaalbaar.

Met behulp van de ballenkar nemen korfballers en trainers/coaches eenvoudig de korfballen mee naar het trainingsveld. Het product is gemaakt van duurzaam aluminium waardoor uw vereniging er jarenlang plezier van heeft. De karren zijn verkrijgbaar voor 20 korfballen, 16 korfballen of 10 korfballen.

Het wielstel

De ballenkar zijn in twee verschillende versies verkrijgbaar. De ballenkar met afneembaar wielstel zijn stapelbaar – wat een ruimtebesparing kan opleveren in het materiaalhok. Doordat de wielstellen zijn te verwijderen hoeft u niet voor alle ballenkarren een wielstel te hebben. U kunt deze ten slotte delen. Bij het vaste wielstel zijn de wielen niet te verwijderen.

Afsluitbaar

De ballenkarren hebben aan de bovenzijde een borgplaatje waarmee de kar kan worden afgesloten d.m.v. een hangslot. Een hangslot zit niet bij de prijs inbegrepen. Uiteraard betreft het geen 100% anti-diefstal garantie. De belangrijkste focus ligt op het gebruiksgemak van de ballenkar.

De voordelen op een rij

• Als u kiest voor afneembare wielstellen heeft u minder wielstellen dan karren nodig  = kostenbesparend.
  • Comfortabel: Spelers en trainers nemen de ballen eenvoudig mee naar het veld.
  • Het einde van een rommelig ballenhok. Met onze (stapelbare) ballenkarren bergt u alles netjes op.
  • De ballen in de kar kunnen eenvoudig worden opgepompt.
  • De ballen worden niet over de grond meegesleept wat zorgt voor een langere levensduur van de ballen.
  • De ballenkar is eenvoudig te (de)monteren en dus makkelijk op te halen of te versturen.
  • De ballenkar is veel lichter dan alternatieve (stalen) karren van andere aanbieders.
  • De ballenkar is inmiddels voorzien van een handig handvat en slot.

Afmetingen

In de onderstaande tabel vindt u de afmetingen van elk type ballenkar. De karren worden (gratis) voorzien van een handig handvat á 5 cm in de hoogte.

Type kar Lengte Breedte Hoogte Gewicht
Ballenkar 20 ballen 52 cm. 52 cm. 115 cm. 6,6 kg.
Ballenkar 16 ballen 52 cm. 52 cm. 93 cm. 6,0 kg.
Ballenkar 10 ballen 27,5 cm. 52 cm. 115 cm. 4,5 kg.

Interesse?

Wilt u meer informatie over de ballenkar? Neemt u dan vrijblijvend contact met ons op. De ballenkar, inclusief prijzen, vindt u hier op de website. Pro-Korfbal.nl denkt graag met u mee.