Gestandaardiseerde scoreborden!

Outdoor scorebord standaard Pro-korfbal.nl

De outdoor scoreborden zijn ontwikkeld om een kostenbesparing te realiseren voor (korfbal)verenigingen. Door de meest gebruikte functies te koppelen aan een hogere productie kan de prijs gedrukt worden. De scoreborden zijn daarom uit voorraad leverbaar!

De standaard outdoor scoreborden kenmerken zich met name door:

• Draadloos bereik tot wel 300 meter;
  • Keuze uit 8 LED-kleuren;
  • Gratis klokfunctie.

De eenvoud van deze scoreborden is zeer doeltreffend; score thuis, speeltijd, score gasten. De scoreborden zijn geschikt voor binnen- en buitengebruik.

Kenmerken

De scoreborden hebben een karakterhoogte van maximaal 32 centimeter. Hierdoor zijn de
scores en de tijd leesbaar tot op een afstand van maximaal 150 meter.

Door middel van het draadloze bedienpaneel kunt u een kleur programmeren voor de scores thuis/gasten en de tijd. Er is keuze uit 8 LED-kleuren en zijn afzonderlijk van elkaar in te stellen.

De scoreborden zijn voorzien van een automatische lichtregeling. Deze zorgt er voor dat het scorebord in zowel direct zonlicht als in donkere omstandigheden altijd optimaal leesbaar is. Dankzij de heldere LED-verlichting valt het scorebord altijd op.

Klokfunctie

De actuele tijdsweergave geeft het scorebord altijd een opvallende functie, ook buiten de wedstrijden om. Werkelijke tijd of speeltijd is eenvoudig in te stellen op het bedienpaneel.

Draadloze bediening

De bediening van het scorebord is standaard draadloos. Het compacte en robuuste paneel is eenvoudig te bedienen en heeft een bereik tot wel 300 meter in het open veld. Het bedienpaneel wordt geleverd in een handzame en stevige koffer.

Uitvoering

De scoreborden worden geleverd met twee karakters per score en de tijd in minuten én secondes. Hiermee zijn de scoreborden uitermate geschikt voor korfbalverenigingen!

Voor meer informatie kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen!