KORFBALCADEAUTJES TOP 5!

Korfbalcadeautjes top 5!

Voor je het weet is het weer zover: de feestdagen! De lootjes zijn getrokken en de verlanglijstjes worden gemaakt. Om u te helpen heeft Pro-korfbal.nl een korfbalcadeautjes top 5 gemaakt. Wel zo makkelijk! Onderaan de pagina vindt u bovendien een kortingscode die geldig is tot en met 4 december 2018. De kortingscode geeft u recht op 10% korting op de korfbalcadeautjes top 5!

Heeft u ons al geliked op Facebook? Kleine moeite, groot plezier. De komende weken zullen er diverse aanbiedingen en kortingscodes via Facebook verspreid worden. Deze mag u niet missen.

JOUW EIGEN MIKASA KORFBAL

Een eigen officiële Mikasa korfbal om thuis of op de vereniging te oefenen. Welke korfballer wil dat nou niet? Pro-korfbal.nl heeft diverse soorten en maten. De korfbal pompen we direct even op voor u, wel zo makkelijk!

De Mikasa korfballen zijn afgeprijsd van €49,95 voor €44,95.

COACHMATERIALEN

Pro-korfbal.nl heeft een nieuwe coachlijn ontwikkelt. De coachborden en notitieblokken zijn een echte must-have voor iedere korfbalcoach. Op de notitieblokken kunnen trainingen worden voorbereid, wedstrijdsituaties worden uitgelegd en een wedstrijdanalyse op worden gemaakt. De notitieblokken zijn vanaf €3,95 verkrijgbaar.

SLEUTELHANGER

Een leuke korfbalsleutelhanger mag natuurlijk niet ontbreken aan jouw sporttas of sleutelbos. Laat overal zien dat jij een échte korfballer bent. De sleutelhanger kost slechts €3,95.

ERIMA BIDON

Een handige bidon mag natuurlijk niet ontbreken in de sporttas. Dankzij het speciale ventiel en de dop lekt de bidon niet. Het ergonomische model heeft stroeve vlakken om de bidon goed vast te kunnen pakken, zelfs met zweethanden. De bidon beschikt over een schroefdop. De Erima bidons zijn verkrijgbaar in de kleuren blauw, groen, rood en transparant en kosten €4,50 per stuk.

KORFBAL ROMPERTJES EN KORFBAL SLABBETJES

De kleinste korfbal spruiten verdienen natuurlijk ook leuke cadeautjes. De korfbal rompertjes en slabbetjes zijn er in verschillende ontwerpen. De rompertjes zijn verkrijgbaar in de maten 56, 68, 80 en 92. Bekijk hier alle baby-artikelen!

Met de kortingscode ‘feestdagen5’ ontvangt u tot en met 4 december 2018 10% korting op de bovenstaande producten. Let op: de code is niet geldig op de Mikasa korfballen aangezien de korting al is opgenomen in de prijs.