Campagne #zijfluittop

Fox40 scheidsrechtersfluit roze

De campagne ‘Meer vrouwelijke scheidsrechters in de sport’ is een initiatief van de overkoepelende sportorganisatie NOC*NSF. Zeven sportbonden omarmen de actie, waaronder het Koninklijk Nederlands Korfbalverbond.

Zet uw vrouwelijke scheidsrechters in het zonnetje!

Zoekt u een leuke manier om de vrouwelijke scheidsrechters van uw vereniging in het zonnetje te zetten? Speciaal voor de campagne ‘Meer vrouwelijke scheidsrechters in de sport’ geeft Pro-korfbal.nl tot en met 31 maart 2018 hoge kortingen op de roze Fox-40 scheidrechtersfluitjes. Een leuke manier om aandacht te genereren binnen uw vereniging voor de campagne.

Fox40 fluoriserend roze: van €6,95 voor €4,95!

Fox40 EPIK CMG: van €14,95 voor €9,95! (nieuwste Fox40-model)

Campagnebijeenkomst KNKV

Aanvullend op de landelijke champagnebijeenkomsten organiseert het KNKV speciaal voor de vrouwelijke korfbalscheidsrechters een bijeenkomst. Tijdens de bijeenkomst wordt  gericht op de korfbalsport ingegaan. Interesse? De bijeenkomst is zaterdag 17 maart 2018 voorafgaand aan de Dameskorfbal Zaalfinale in Eindhoven. Het programma en het aanmeldformulier vindt u hier.

Meer informatie over de actie leest u hier.