Korfbal coachborden en notitieblokken

Pro-korfbal.nl bezit een ruim assortiment in korfbal coachborden en notitieblokken. Een echte must-have voor iedere korfbaltrainer en coach.

Notitieblokken korfbal

Korfbal notitieblok A4Het assortiment korfbal notitieblokken bestaat uit drie verschillende ontwerpen. Het ‘coach notitieblok‘ is handzaam door het A5-formaat. Het notitieblok bevat één korfbalvak en schijfruimte. Zeer handig om tijdens wedstrijden snel een looplijn uit te leggen of aantekeningen te maken. Het korfbal notitieblok A4 bevat een zelfde soort ontwerp. Echter is er door de grootte meer schrijfruimte en bevat het een volledig korfbalveld.

Tot slot bestaat het assortiment uit korfbal coachpapier. Op het A4-formaat is er er ruimte voor de opstelling, aantekeningen en kan er op het speelveld uitleg worden gegeven.

De A4 notitieblokken zijn zowel geschikt voor los gebruik als in combinatie met de coachborden. De notitieblokken A5 kosten slechts €3,95 per stuk – de A4 blokken €4,95 per stuk.[categories type=”korfbal-coachborden”]

Coachbord korfbal

Pro-korfbal.nl bezit naast de notitieblokken handige coachborden. De coachborden kunnen beschreven worden met de meegeleverde whiteboard stiften. De coachborden ondersteunen u als trainer/coach in het uitleggen van looplijnen of spelsituaties.

Tactiekbord korfbal

Het tactiekbord korfbal heeft de afmeting 60 x 45 centimeter. Dankzij het formaat is hij handig mee te nemen naar uitwedstrijden. Dit whiteboard is onmisbaar in de wedstrijdbespreking van de moderne korfbalcoach.
Doordat het whiteboard magnetisch is, is het enorm makkelijk om wedstrijdsituaties te visualiseren. Tevens is het bord te beschrijven met de bijgeleverde whiteboardmarkers, zodat ook trainingen erop voorbereid kunnen worden.

Naast de whiteboardmarkers worden er ook magneetjes en een borderwisser meegeleverd.

Cadeau aan uw trainers/coaches

Als korfbalvereniging uw trainers/coaches in het zonnetje zetten? Bij grotere aantallen maakt Pro-korfbal.nl graag een offerte voor u op maat. Vraag vrijblijvend meer informatie aan via het contactformulier.