Sinterklaascadeautjes top 5!

Sinterklaas korfbal cadeau

De feestdagen komen er weer in rap tempo aan. De lootjes zijn getrokken en de verlanglijstjes worden gemaakt. Om u te helpen heeft Pro-korfbal.nl een korfbalcadeautjes top 5 gemaakt. Wel zo makkelijk!

Heeft u ons al geliked op Facebook? Kleine moeite, groot plezier. De komende weken zullen er diverse aanbiedingen en kortingscodes via Facebook verspreid worden. Deze mag u niet missen.

1. Jouw eigen Mikasa korfbal

Een eigen officiële Mikasa korfbal om thuis of op de vereniging te oefenen. Wie wil dat nou niet? Pro-korfbal.nl heeft diverse soorten en maten.

De Mikasa korfballen zijn afgeprijsd van €49,95 voor €44,95.

1. Coachmaterialen

Pro-korfbal.nl heeft een nieuwe coachlijn ontwikkelt. De coachborden en notitieblokken zijn een echte must-have voor iedere korfbalcoach. Op de notitieblokken kunnen trainingen worden voorbereid, wedstrijdsituaties worden uitgelegd en een wedstrijdanalyse op worden gemaakt. De notitieblokken zijn vanaf €3,95 verkrijgbaar.

1. Sleutelhanger

Een leuke korfbalsleutelhanger mag natuurlijk niet ontbreken aan jouw sporttas of sleutelbos. Laat overal zien dat jij een échte korfballer bent. De sleutelhanger kost slechts €3,95.

1. Korfbal muurstickers

De korfbal muurstickers zijn leuk voor op de kinderkamer! Het plakken van de stickers kunt u eenvoudig zelf doen dankzij een handige handleiding. De stickers worden gemaakt van vinyl dat ook wordt gebruikt bij autobeletteringen. U heeft dus een sticker in handen die niet bij het minste of geringste los laat. Plak onze stickers waar u maar wilt, zo lang het een gladde ondergrond is. Bekijk de verschillende stickers hier! Vanaf €34,95.

1. Korfbal rompertjes en korfbal slabbetjes

De kleinste korfbal spruiten verdienen natuurlijk ook leuke cadeautjes. De korfbal rompertjes en slabbetjes zijn er in verschillende ontwerpen. De rompertjes zijn verkrijgbaar in de maten 56, 68, 80 en 92. Bekijk hier alle baby-artikelen!