Opbergsysteem voor voetplaten

Voor veel korfbalverenigingen is het een bekend probleem. Na de trainingen slingeren de kunstgras/zaal voetplaten op én langs het kunstgrasveld. Vervelend voor de teams die de volgende dag trainen – of de gemeenten die het kunstgrasveld komt vegen/onderhoud pleegt.

Met het opbergrek voor voetplaten behoort dit probleem tot de verleden tijd. Het opbergrek kunt u tegen het hekwerk aan zetten waarna u de voetplaten met een diameter van 60 centimeter er schuin in kunt zetten. Zo is uw kunstgrasveld altijd vrij van voetplaten zodra er niet meer getraind wordt. Netjes opgeruimd.

Het opbergrek is in allerlei afmetingen te bestellen en wordt voor u op maat gemaakt. De verkoopprijs voor de lengte van 6 meter bedraagt €499,95 inclusief BTW. Wilt u bijvoorbeeld over verschillende kunstgrasvelden een opbergrek van 4 meter? Neem dan vrijblijvend contact op via het contactformulier voor meer informatie. We maken een voorstel voor u op maat.

Per twee meter passen er plusminus 3 a 4 voetplaten in het opbergrek.

Bestel het voetplaten opbergsysteem hier